Re: [lug-bg: External CD]

  • Subject: Re: [lug-bg: External CD]
  • From: boukov@xxxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: 16 Nov 99 06:33:37 PST

Ivan Dragoev <ivndr@xxxxxxxxx> wrote:
>Podkarah KLicq-to i si bachka mnogo dobre! Obache ne
moga po nikakav nachin da nakaram moia RedHAT 6.0 da
mountne vanshno CD. Niakoi ima li ideia. Slacka go
moje, ama tozi ne?

Kakvo znachi vynshno? SCSI, sobstvena karta?

BTW KDE 1.1.2 v RH6.1 otvarja CD-to bez mount i bez da si root. Napomni mi za
edna druga OS, ama sega ne mi idva imeto j.

Petko

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at http://webmail.netscape.com.