lug-bg: "fucked" redhat??!!?

  • Subject: lug-bg: "fucked" redhat??!!?
  • From: peterval@xxxxxxxxxxx (Peter Valtchev)
  • Date: Tue, 16 Nov 1999 22:02:50 +0200

Stefan Ilivanov wrote:
>ia az imam sashtia problem s fucked red hat 6.0
>pitaj fucked Red Hat Corp

Hmm, po povod tozi izraz. Az li4no nenavijdam podobni izrazi, no i tova
ne e lfg-bg (linux "fuckers' group)
Osobeno pak v tozi slu4ai... problema ne e v redhat vaobshte!!!!! Tova
4e neshtata se nastroivat malko po-trudno i niakoi gi marzi da chetat, v
niakakav slu4ai, ne zna4i 4e redhat e vinoven! kppp NE E na redhat
software!! (chmod +s /usr/sbin/pppd - tova shte ti pomogne ako systemata
ti e za domashno polzvane, t.e. SUID it to root - niama nujda ot slojni
operacii, ot roda na logvash se kato root, puskash X, connectvash se,
sled tova spirash X, vlizash kato normal user, puskash X... malko mi se
vijda slojno).
Kakto i da e, tova ne e nai-vajnoto, no po princip spored men predi da
pitash za neshto e hubavo da si pro4el help-a! Otnosno connectvaneto -
less /usr/doc/HOWTO/PPP-HOWTO, ISP-Hookup-HOWTO, NET-3-HOWTO - koito
pro4ete tova, niama da ima problemi s "fucked" redhat. A da ne govorim
4e kppp NE E na redhat, a po princip pppd ne e napraveno da moje da se
puska ot obiknoven potrebitel, tai 4e i KDE.org ne sa vinovni!!!! Kato
pro4etesh HOWTO-tata shte vidish kak mnogo lesno moje da si napravish
chatscript, koito da ti pravi vrazka m/u chat i pppd, ili drugia variant
e s pppsetup. No az li4no predpo4itam chatscripta - bez zna4enie.
eto edna primerna configuracia na ppp, ako ne vi se 4ete:

/etc/ppp/chatscript :
"" "ATZ"
"OK" "ATDT654321"
"CONNECT" ""

/etc/ppp/pap-secrets :
username    *    passwd

/etc/ppp/options :
asyncmap 0
crtscts
modem
defaultroute
name username_here
/dev/ttyS0 115200
connect '/usr/sbin/chat -t 60 -f /etc/ppp/chatscript'

(/dev/ttyS* - kadeto e modema, za tova niama da pisha, zashtoo
zabeliazah 4e predishnoto pismo na "mapc" e mnogo podrobno :P)
Sazdavaiki tezi fileove, nadiavam se pove4e da ne izpolzvash izrazi kato
"fucked redhat"
e, mislia 4e tova e edna harakterna configuracia na ppp, 4rez chatscript
- sled tova prosto pishesh "pppd" i shte si online sled max 60sec! Niama
nujda ot X-ove i t.n....

a, i oshte neshto:
kppp ti e kazalo mnogo to4no!
eh... imenno, TI ne si si instaliral pppd da moje da se puska kato
normal user, sledovatelno ti kato sysadmin triabva ili da go napravish ,
a zatova da pro4etesh helpa!!!!!!!!, ili da ne otpraviash podobni izrazi
kam redhat ako obi4ash!
i kato cialo iskam da obobshtia 4e dosega ne sam sreshtal slu4ai, v
koito problema da e v distribuciata, ili po-to4no v slu4aia - redhat!
Neshtata stavat razli4no, niakoi po-slojno, no NE E vinoven redhat!
(kakto moje bi niakoi sa se dosetili izpolzvam redhat, ako niakoi go
interesuva)
e, malko se otvliakoh ot temata, no ...

S uvajenie,
eraZer