Re: lug-bg: ftp prez proxy

  • Subject: Re: lug-bg: ftp prez proxy
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Thu, 18 Nov 1999 09:57:36 +0200 (EET)

On Thu, 18 Nov 1999, Cvetan Ivanov wrote:

> hmm neshto si protivorechish... vednij te izhitrili, shtoto polzvali
> proxyto, a posle iskash da polzvat proxyto ... kvo iskash vsushtnost?
Mai ne si me razbral kakto triabva. Misylta mi beshe che ne iskam da
downloadvat programi ili razni porno filmcheta zatova zabranih port 80
prez koito obiknovenno minavat download menagerite kato Go!Zilla GetRight
i drugi. Obache se izhitriha i polzvat ftp clienti za download na mp3-ta i
razni takiva. Za tova iskam da zabrania dostypa na localnite PC-ta do
vsichki ftp-ta na sveta.

> kakto i da e, ftp-to moje da go ogranichish kato filtrirash po port 20
Siguren li si che porta e 20 a ne 21 ?

> radikalniq podhod e da zabranish vsichko, i da razreshish samo kakvoto
> trqbva, primerno UDP port 4000 za ICQ, TCP 666x za IRC i etc.
>
> druga prikazka e "transparent proxy" pri koeto minavat prez proxyto
> nezavisimo dali iskat ili ne, no tova raboti samo za http, ne stava za
> ftp.
Emi tva mi e celta da ne moje da se polzva ftp ot localnite PC-ta a samo
ot servera.

> zezo
mano