Re: lug-bg: ftp prez proxy

  • Subject: Re: lug-bg: ftp prez proxy
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Fri, 19 Nov 1999 00:58:12 +0200

Theodor Milkov wrote:

>         Malko v strani ot temata, no moje bi e lubopiten fact ;-)
>         Moito squid spestiava 33% ot http requests i 12% ot traffica.
>         Inache kazano tui kato plashtam na traffic, vmesto 1000$ plashtam
>         780$ .!?

da. obiknoveno e ot toq porqduk - okolo 30%. tova e za 2G cache. v doca
pishe sushtoto, i primerno pishe che s 20G moje da se stigne do kum 50%,
no taka ili inache efeknifnostta ne se uvelichava linejno s razmera na
cacheto.

inache (chislata sa malko uslovni, shtoto ne se znae kolko % ot userite
polzvat proxy) statistikite sa primerno takiva:

200 users (10 ednovremenno)
8K/s average http out
30% http hits
cache lifetime - primerno 1 sedmica ili 10 dena.

btw ako  na nqkoj mu e interesno, razpredelenieto na traffic po
protokoli/portove  e takova:

http: 		75%
ftp:   		8%
smtp:  		2%
UDP(!DNS): 	1.6%
DNS :		0.3%
ICMP:		0.2%

ostanalite 12% sa neklasificiran TCP traffik - veroiatno pak http, no na
port != 80, IRC,telnet, pop3 i drugi podobni.

tatistikata e za 50G traffic prez border routera.

zezo