Re: lug-bg: mgetty ili portslave

  • Subject: Re: lug-bg: mgetty ili portslave
  • From: ivo@xxxxxxxxxxx (Ivailo Ivanov)
  • Date: Tue, 23 Nov 1999 14:25:52 +0200

ami az edno vreme biah izpraven pred podobna dilema i dulgo vreme se
borih s raznite tam agetty, mgetty, uugetty... v kraia na kraishata, nai
dobroto do koeto stignah, beshe vse pak terminalen prozorec, no s
hiliadi maimuni i neiasni simvoli predi "login:" :)
osven tova imashe problemi s inicializaciata na modemite... abe
koshmar...
i taka stignah do portslave... i triabva da ti kaja, che goreshto go
preporuchvam...
ima obache edna osobenost... az pone sum go instaliral vinagi s radius i
raboti bezuprechno (ako niakoi go e podkarval bez takova neshto, neka se
obadi)... drug e vuprosa, che za edin ili dva modema da instalitash i
radius e malko smeshno, no puk zashto ne...(pak kazvam, ne sum go vijdal
da raboti bez) moga da ti pratia paketa, ako ne si go drupnal i
konfiguracionnite failove (toi e edin de :)
i da ti kaja kak se instalira, shtoto mai niamashe readme... pishi ako
iskash na ivo@xxxxxxxxxxx...

ivo