Re: lug-bg: Linux and other UNIXes

  • Subject: Re: lug-bg: Linux and other UNIXes
  • From: kay@xxxxxxxxxxxx (kay)
  • Date: Thu, 25 Nov 1999 22:34:30 +0200

On Thu, Nov 25, 1999 at 08:49:27PM +0200, Stanislav Grozev wrote:

> logikata ti kuca... ako admin-a si znae rabotata solaris moje da byde
> zashtiten pone tolkova dobre, kolkoto i wsiaka druga os (NT ne wliza, tia e
> jalko podobie na os;-))). ne go kazwam zashtoto hareswam solaris, naprotiv
> ne go hareswam, no zashtoto niamam source i prosto mnogo ot neshtata
> w nego me drazniat, no ne si prav da kazwash che sled kato ima exploiti
> za neia e insecure... kakto kazah, zawisi ot root-a, chieto (ne sywsem
> naprazno) full name na dosta sistemi e "The Root of All Problems" ;-))

Da, kuca. Greshno se izrazih - imah predwid, che ako roota naistina si znae
rabotata, s edna OpenSource sistema move da postigne mnogo po-dobri rezultati
po otnoshenie na security.

--
key ID: 1024D/F00A7E3F (DSS)    user ID: kay <kay@xxxxxxxxxxxx>
fingerprint: DDCC 1A8C 30C5 8C7B C7E3  8808 02C3 1A5D F00A 7E3F