Re: [Re: lug-bg: Linux and other UNIXes]

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: Linux and other UNIXes]
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Sat, 27 Nov 1999 06:03:21 +0200

Podoziram, che nqma da sum edinstveniq komentator na tova suobshteniq,
no ne moga da se vuzdurja.

rcd sheib wrote:

> abe ti noramlen li si be?

ako obichate, bez podobni kvalifikacii. ne sme v IRC.

> solaris se hack po 100 vyzmojni nachina
> ima tool talk db server remote overflow za 2.x,7 i 8,
> statd,nfs i afs syshto.Za local niama da govoria

choveka go spomentava tova ( t. 4.), t.e. naqsno e s vuprosa.

> Takova neshto kato sigurna systema niama btw.

a tuk opredeleno si protivorechite. Sled kato nqma sigurni sistemi -
'kuf mu e problema na solarisa?

Napulno suglasen sum, che sistemi kato SCO, slowaris, hpsux. irix i dr.
na praktika sa _neprilojimi_ za instalaciq v publichna mreja "out of the
box", no ne sum suglasen s nachina vi na izrazqvane.

BTW golqma chast ot linux distribuciite sushto sa neprilojimi po tozi
nachin, ili pone az mrazq po default v sistemata da mi se motaqt rpc,
nfs,sendmail, lpd i kup drugi bozi.

BTW2 veche imashe komentar, che v tezi sluchai, a i v drugi,
opredelqshtiq faktor ne e OS-a, a root-a. I naj-bugaviq OS, ako e
firewallnat pravilno, moje da vurshi  rabota.

zezo