Re: lug-bg: Aide da pitam togava.

  • Subject: Re: lug-bg: Aide da pitam togava.
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Sat, 27 Nov 1999 19:45:47 +0900 (KST)

Mnogo goliamo Blagodaria^2 !!!

Raboti i v drugata posoka

mkfifo pipe
rz < pipe | ssh host "sz file" > pipe

Mezdu drugoto, az poneze polzuvam Debian i toi gi e preimenuval lsz i lrz
na sz i rz. Ama sa si poslednite ot paketa lrzsz.
Za poreden pyt se ubezdavam, che takiva neshta triabva da se instalirat ot
source za da razbira chovek kakvo tochno stava.

Butilkata e sigurna! Pyk dali kamilata ili kamilaria shte vidime... ;)

--JS