Re: lug-bg: Newbie Boy

  • Subject: Re: lug-bg: Newbie Boy
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Sun, 28 Nov 1999 12:59:34 +0100

On Sun, 28 Nov 1999, Martin Spasov wrote:
>mi.. maj nqma nuwda da si igraesh na ruka da pipash po modules.dep .. a
>ako kawesh i koj e modula (t.e. za kwo se otnasq) shte moga da ti kawa i
>dali tozi modul ne se zarewda po-default (naprimer sled malko pipane) w
>nqkoq distribuciq...
Blagodaria, az uspiah da go podkaram. Shto se otnasia za modula,
v konkretiat sluchai e  nigpib.o - tova e draiver za PCI GPIB interfeis. Chrez
nego vruzvame osciloskop LeCroy kam Linux komputar. Imame biblioteki
za Matlab, chrez koito si avotmatizirame nzmervaniata. Choveka koito
praveshe izmervaniata mu be omruznalo, vseki put kato si pusne komputara
da pishe "insmod ..." i zatova reshih da vidia kade tochno se pipa.
  Drugite mi vaprosi za kompilirane na Linux i t.n. vazniknaha ot konflikt
mejdu edna izrabotena ot nas platka i mrejovia kontroler. No i tam se opravih.

 Svetoslav Nikolov
 Dept. of Information Technology
 Build. 344, room 209
 Technical University of Denmark