Re: lug-bg: "fucked" redhat i pitaneto/moderator

  • Subject: Re: lug-bg: "fucked" redhat i pitaneto/moderator
  • From: borj@xxxxxxxxxxxxxxxx (Boris Jordanov)
  • Date: Mon, 29 Nov 1999 22:08:23 +0200

On Sun, 28 Nov 1999, you wrote:
> Zdravo-zivo,
> znashi poshva veshe da mi pisva mnogo!!!!!!!!
> Za fenovete na redHat - tova e ednstvenata distribucija kojato e reshila da
> investira vuv BG - veshe izleze i 2 knizka - RedHat Linux - Tajni na Alks Soft -
> 33 lv sus CD(RH6) - skupo i tupo - nishto ne naushih i obsto vzeto pishe za
> RH5.0, posle - spisanie PC World vuv vseki broi si ima po statija -2 za RH, sus
> br. 6 sis idva disk sus RH6,  posle csichko koeto e pisal Yovko LAMBREV NA
> LINUX.GYUVET.CH VURVI SUS RH6( THANKS, YOVKO),  Ako horata sus losh vkus i
> [...]

Guys, naistina e krajno vreme tova da spre. I na men mi pisna ot "fuckin..."
Basi, az puk polzvam tochno RH, i to 6.0 deto ne e tochno cvete, polzvam Linux
ot malko po-malko ot godina i sus sushtija toja RH njama neshto deto da sum
poiskal da podkaram i da ne sum. I si skusah za...a ot chetene na HOWTO-ta, i
Video-timings HOWTO oburnah v dvete posoki za da se preborja s monitora si i
t.n.
I Caldera probvah, i Debian, i Slack - i te mi haresaha...
Ako horata s poveche opit v tazi grupa smjatat, che moderator bi reshil
problema, az sum ZA!
Pozelavam na vsichki vsichko naj-hubavo i dano se vidim na BAIT.

Boris "borj" Jordanov
borj@xxxxxxxxxxxxxxxx