Re: lug-bg: Kak da si napravia mrejata sys IPX prez Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Kak da si napravia mrejata sys IPX prez Linux
  • From: altea@xxxxxx (Peter Kokosharov)
  • Date: Tue, 30 Nov 1999 00:46:13 +0200

Zdravo-zivo,
Poneze 2 dni nikoi ne ti otgovori, bez da sum go probval ste ti kazja
kakvo sum chuval:
1.usr/doc/HOWTO/IPX-HOWTO - english text - moze bi ste otkriesh kakvoto
tursish
2. Vuv RH , Mandrake i Caldera se zadava po default ipx connectiuvity -
kakvoto i da znachi tova i mnogo trudno se razkarva(moita nreza e po
TCP/IP, ne polzvam novel, NetBeu i t.n. protokoli)
3. Caldera System e pochti dushterna firma na Novel i tam daze se
prodava Novel Server instaliran vurhu Linux - raboti dobre, ako tova ti
govori neshto, vzemi si Caldera Open Linux otnjakude i probvai(ima baja
dokumentacija). Suvetvam te da bude pone COL 2.2 (1.3 e goljama
otvrat-star kernel, star X, obsto vzeto povesheto problemi gi reshih sus
prekompilitrane na kernel, vupreki che i LISA e dosta dobre
napravena(izvinjavaite kolegi, no za men da pishesh .conf failove na
ruka e eres , dosega ne sum izpolzval tar v kovzola ., a vse ja  karam
sus Karchiuver-a i daes kato mi se nalozi mi otne 1/2 chas chetene na
$man tar :-))_)))

Dano sum ti pomognal, probllema ti obache e reshim!

Pep

Krassen Slavov wrote:

>  Taka imam edin vypros nikyde ne mojah da nameria niakakva informacia
> daje tyrsih i vyv Howto-tat. Ta vyprosyt mi e dali moje da vyrja dva
> kompiutyra vyv mreja prez Linux sys merojovi karti(IPX) i kak stava da
> mi zaseche mrejovite karti ? Thanx predvaritelno

o Koko