Re: lug-bg: Router

  • Subject: Re: lug-bg: Router
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Thu, 02 Dec 1999 01:27:06 +0200

Emil Tantiloff wrote:

> Twa s bridg-owete go probwah - ne che ne raboti, no interfejsite koito
> bridga polzwa trjabwa da sa bez IP-ta t.e. dwete mregi shte se wigdat - no
> nito edna mrega njama da wigda linux-a - razbira se oswen ako ne sloga treta
> mregowa karta - koeto za momenta ne iskam da prawja

ako ne se luja (predi pone 2 godini sum puskal bridge) nishto ne ti
prechi da slojish i adresi na LAN kartite na linux mashinata - bridge
koda pak shte raboti. i v Howto-to pishe taka (it CAN (have IP), but a
plain bridge does not need one)

> A inache edinijat hub e 100Mbit i njama kak da go swarga sas 10MBit-owija.
> Maj naj dobre shte e da si wzema 10/100Mbit HUB - prosto mi beshe interesno
> kak shte stane sas linux.

te takova jivotno (10/100) HUB nema ;) hub-a e povtoritel. ako shte
translira 10<->100 shte e po-skoro switch. inache 10/100 hub prosto
poduurja 2ta vida karti, i 100M kartite shte trqbva da bachkat na 10M, i
v dvata segmenta shte hodqt chujdite bozi. pone taka si mislq, moje i da
burkam neshto.

zezo

  • Във връзка с: