Re: lug-bg: SQUID Guide

  • Subject: Re: lug-bg: SQUID Guide
  • From: luben@xxxxxxxxxxx (luben karavelov)
  • Date: Thu, 09 Dec 1999 01:48:39 +0000

Pavel Milev wrote:

> Hello Lug_bg,
>
>   Triabva mi vuzmojno  nai-pulno opisanie na
>   parametrite koito se izpolzvat v config-filovete
>   na SQUID. Az ne mojah da otkria takova, ako
>   niakoi znae neshto po vuprosa , molia da
>   mail-ne niakoe URL
>   10x predvaritelno !
>
> Best regards,
>  Pavel                          mailto:milev_@xxxxxx

na srtanicata na squid (ne si spomniam kade beshe tochno, no
mozesh da ia namerish da rechem vav freshmeat) ima edin FAQ,
koito na men mi pomogna da se opravia sas nego. Dosta e
opisatelen,
no imai predvid che niakoi neshta opisani tam niama da
stanat tochno
taka kakto go pishe. No vse e dobro za nachalo. No inache
squid-a e
zelezna programa. Raboti bezortkazno struva si usilieto da
se
configurira taka kakto triabva

Ciao i uspeh
Luben