Re: lug-bg: problem sys sounda

  • Subject: Re: lug-bg: problem sys sounda
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Thu, 9 Dec 1999 11:31:03 +0200 (EET)

On Thu, 9 Dec 1999, luben karavelov wrote:

> na bavnia processor. triabva ti pone pentium na 200. decodiraneto
PONE? .. ta az na 486dx4-100 si playvam mp3-ta na 44kHz Stereo i to samo s
70-75% cpu usage.. p200 e nuwno samo za winblowz :)

> gulta mnogo resurs i yavno mashinata ti ne uspiava da go pravi v
> realno vreme. ako mashinata ti e pod p na 200 mozesh (zavisi ot
> software-to) da mu kazesh s kakvo kachestvo da ti sviri MP3-tata.
> Po-nisko kachestvo - po-malko natovarvane - po malko prekusvania i
> t.n. ako mashinata e nad 200MHz, probvai s drug encoder i viz kak e.
> probvai s mpg123. Uspeh Luben

mpg123 e mnogo dobur player, ako e za 486 mashina twa e prosto wurha,
shtoto ima dosta dobri optimizacii, prosto si wzemi src i compile nanovo
(obiknowenno w distribuciite ne go dawat s 486 optimiznat code a mmx opt)
ima i nqkoi dobri frontends za mpg123 (za X i Conzole) .. .. mi twa e ..
priqtno sluhsane na mp3-ta..

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)