Re: lug-bg: Re:

  • Subject: Re: lug-bg: Re:
  • From: ivo@xxxxxxxx (Ivaylo Toshev)
  • Date: Mon, 13 Dec 1999 14:12:39 +0200

> Hi all !!
> Imam edin takav problem - stava duma za PCI-ski modem . Vazmogno li
> vaobste toj da se pusne i da work-a normalo pod Linux ( Slakware 7.0 )
> ...vurteshen e 56K .Driver-s za WinBozata e nesto takova -  Conexant HCF
> V90 56K Speakerphone PCI .
Zdrasti,
Za sujalenie NE !!!!
Tova e WinModem, t.e. s prosti dumi - softwaren modem - razchita rabotata mu
da ia svurshi Main CPU-to na PC-to ti, za koeto e nujen i suotvetnia
softwer. A takuv softwer ima samo za ... DA ! samo za tupia MS Windows.
Pri polojenie che chipseta ti na dunoto ne e VIA 7xxx - ne pomia koi
tochno - ako e takuv - niama da trugne pod WINDOWS vuobshte. Pod NT - sushto
ne sum uspiaval da go pusna normalno.
Spasenie - niama !!!
Nai-dobroto koeto mojesh da napravish e da otidesh i da go vurnesh !
E estestveno mojesh da go polzvash pod Windows, ako obache CPU to tie pone
Pentuim na 166 Mhz, imash pone 16 MB RAM - tova ti garantira 33.6 Kb/s! Ako
iskash naistina 56 K - upgrade na mashinata !
Sujaliavam za dulgoto pisane - obache sled tolkova mnogo problemi koito sum
imal sus WinModemi mi se nalaga da si "izleia dushata" na tazi tema.
S edna duma : tezi modemi sa PULEN BOKLUK ! Daje i za Windows !
Mojete da gi poznaete po slednite harakteristiki:
1. Ako iskat nad P133+ Mhz i 16+ MB - > WINMODEM
2. Ako niakude pishe HCF ( Host control function) -> WINMODEM
3. Ako niakude pishe SM - primerno Motorola SM56 - > WINMODEM ( SM -software
modem
A taka ! Poolekna mi! :)
Reshenieto e - niakoi star 33.6 K modem ili vunshen takuv !