Re: lug-bg: Re:

  • Subject: Re: lug-bg: Re:
  • From: whitefang@xxxxxx (Angel Valkov)
  • Date: Mon Dec 13 20:20:20 1999

On Mon, 13 Dec 1999 16:36:06 +0200 lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx wrote...

A spored men ne e izklu4en variant na vanshen HCF modem
,no HCF chip-a niama da e edinstvenia ,a samo 4ast ot chip set
kato vtori ili nikolko 4ipa shte izpalniavat roliata na Host Controller,pone spored men.
Sreshtal sam opredelineto "HCF External modem" vav niakolko Hardware Compatibility Linux DB-ta,Moje bi tova ne e nai to4noto opredelie na takav modem, no iavno e fact 4e ima external modemi ,koito izpolzvat
HCF chipa na RockWell