Re: lug-bg: Re:

  • Subject: Re: lug-bg: Re:
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Tue, 14 Dec 1999 14:15:59 +0900

On Mon, Dec 13, 1999 at 04:36:06PM +0200, Yovko D. Lambrev wrote:

|Ami tochnoto naimenovanie ne moga da citiram v momenta, zashtoto modemut e v
|kushti - no v dokumentaciyata kum nego, a ako ne se luzha i na samiya modem s
|golemi bukvi pishe HCF. Pod Windows draiverite sushto sa HCF, no az ne go
|polzvam pod Windows. Inache si e klasicheski vunshen modem v.90 - zakachil sum
|go na COM2.

OK. Pravia si izvoda, che ima neshto, koeto byrkam po otnoshenie na HCF.
Biah ostanal s vpechatlenie, che HCF e tipichno Winmodem reshenie. Shtom
tvoia modem e vynshen i pri tova e HCF, znachi ne sym bil prav. V takyv
sluchaj choveka moze da prodylzi da opitva da go podkara pod linux, kato
predi tova proveri v site za winmodems dali negovia model PCI vytreshen ne
e veche izvesten kato winmodem. Mnogo e veroiatno da e winmodem, no vse
pak ne e sigurno.

|Znam kakvo oznachava HCF, no ne sum siguren che HCF e absolutno
|ravnostoino na WinModem..., no ne sporya vuzmozhno e da burkam, vuzmozhno e i
|dokumentaciyata da e netochna, a e vuzmozhno i samiya modem da e nyakakav
|melez. Dostatuchno e zhult. No raboti. Kogato go kupuvah me ubezhdavaha che e
|hardueren, no go vzeh za dva dni bez da go plashtam da go probvam - imenno ot
|pritesneniya za HCF-to - nyamah nikakvi problemi i si go platih i veche 2
|meseca e super. Nishto che e Conexiant... ;-)
|Utre moga da ti dam po-podrobna informaciya za modema ako durzhish...

Az na tvoe miasto bih izsledval po-podrobno toia vypros. Moze manualite da
sa obyrkani, moze tova da e niakakva marketing strategia. De da znam....
Ti napravo sruti moite predstavi za winmodemi... :-)

Po princip ne vizdam kakva nuzda ima edin VYNSHEN modem ot software drajveri...

--JS