Re: lug-bg: Re:

  • Subject: Re: lug-bg: Re:
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Tue, 14 Dec 1999 17:59:46 +0900

On Tue, Dec 14, 1999 at 08:27:27AM +0200, Yovko D. Lambrev wrote:
|Prav si nyama nikakva nuzhda, no v istinskite operacionni sistemi, a az sum
|vizhdal windows suobshtenie koeto glasi: New hardware found... I sled tova
|Found PC Speaker - installing software for it...
|(Tova se poluchava na duno Intel810 s InstanceON funkcii na BIOS-a)
|
|Togava mi se srinaha absolutno vsichki predstavi za sveta kato takuv, a ti sega
|za edin modem... ;-)

Da ne bi tova zivotno (tvoia modem) da se preprogramira neshto? Vytre da
ima niakakyv FLASH ROM? Ako e taka, software za preprogramiraneto mu ima
niakakyv smisyl.  Ama sled kato vednyz e preprogramirano da si raboti s
vyvedenata programa.  Ako e taka, tova moze da vazi i za vytreshnite
modemi i sled preprogramiraneto na FLASH-a (eventualno), takyv vytreshen
modem shte moze da se polzuva ot Linux.  Temata e dosta interesna i
ochakvam da ima razvitie, zashtoto drugi proizvoditeli syshto mogat da
trygnat v tazi posoka.  Az chestno ne vizdam smisyl da se pravi modem s
FLASH.  Tova samo shte go oskypi, a kakva shte e polzata ne mi e mnogo
iasno.

Sled 5-6 meseca shte kupuvam modem v Bg i ti shte me nakarash narochno da
si kupia edin kato tvoia, ta da go vidia tova chudo, deto e vynshen modem
i iska draiveri...

--JS