Re: lug-bg: Winlinux

  • Subject: Re: lug-bg: Winlinux
  • From: nikolav@xxxxxxxxx (Nikola Vodenicharov)
  • Date: Sun, 19 Dec 1999 23:14:59 +0100

> Nameri kyde se namira XF86Config i redaktiraj Section Screen. Da rechem v
/etc/X11 ili neshto podobno.

Tam takuv maj njama :-)

> Kupih si vchera PCWorld 12 br. i se opitah da go instaliram ottam. Kachi
se, no pri startirane davashe neshto kato 'Kernel panic: cannot find init' i
az vdignah ryce. Predpolagam ne bjaha predvidili da se instalira drugade,
osven na /dev/hda1.

Wij v poddir "winlinux" fajla linux.bat! V nego trjabva da smenish /dev/hda1
na /dev/hda5 (kakto e v moq sluchaj) i trugva. Ama pri moja Savage4 samo
640x480 (ako ne e i po-malko)

> Slackware navremeto e probil tochmo s tova, che se e kachval vyrhu UMSDOS
i e mozhelo chovek da go probva bez preformatirane. Ta ne se iznenadah,
kogato vidjah SW conf. file-ove v WinLinux. Verojatmo nego sa vzeli za
osnova.

> Petko
> --

> --== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
> Share what you know. Learn what you don't.
Zagora