Re: lug-bg: arhiv

  • Subject: Re: lug-bg: arhiv
  • From: sany@xxxxxxxx (Stanimir Dobrev)
  • Date: Wed, 22 Dec 1999 09:56:06 +0200

> V arhiva za December ima dosta pisma, deto se
> poluchiha pri greshka na Stanimir.
>
> Ima li nachin da se iztriat ?
>
> Osven tova triabva mai da se smeni i ukazanieto za
> zapisvane v grupata (sega hosta na mail-servera e
> linux-bulgaria.org, a predi beshe lug.inetg.bg).
> Ako stava duma za edin i sasht komputer, niama
> problem,
> ama mai ne e taka.

Ste widia dali moga da iztria oburkanite pisma bez da shcupia nesto drugo.

Koregirah kadeto namerih imeto na servera. Ako niakade sum propusnal,
pishete...

Kwo ste kajete za tursachkata? Nadiawam se, che ste wurshi rabota?
Mislia che ste moje da dade otgowori na mnogo wuprosi, za koito weche e
stawalo duma.

Naprimer: +lynx +proxy

Ne zabrawiate da slagate znacite "+" ili "-"

Stanimir Dobrev
sany@xxxxxxxx