lug-bg: PCI toolbox

  • Subject: lug-bg: PCI toolbox
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Sun, 26 Dec 1999 18:11:01 +0100

Zdraveite,

 Pisha tova pismo s risk da zaprilicham na kokoshkata, koiato kato snese iaice i se razkriaka
ta ia chue celia dvor :). S drugi dumi napravih malak toolbox za rabota s PCI
ustroistva. Koito iska moje da si go svali kato sors ot :
http://www.it.dtu.dk/~sn/pci.tar.gz
Toolboxa se sastoi ot 2 chasti - draiver (kernel module), koito pozvoliava na
chovek da raboti s vsiako edno PCI ustroistvo ot negova USER programa i
ot biblioteka davashta standartno API. Toolbox-a moje da se llink-va
kam C-programi,  no e predimno orientiran (i saotvetno po-zavurshen) kam
Matlab - ima kompiliran "MEX" fail i nabor ot funkcii. Taka chovek moje
da izpolzva Matlab kato interpretator i da testva razlichni vidove harduer
interaktivno.

 Bibliotekata vaznikna v hoda na razrabotvaneto na testov softuer za
ultrazvukov skener (naprimer da se nameri prehodnata harekteristika na
sistemata, moje da se podavat razlichni signali na vhoda i da se zapisva
reakciata na sistemata).

Nedostataci :  zasega e kompilirana za kernel-i 2.2.x, no imam ideia
da vkliucha i 2.0.x. Niama osigurena programa, koiato da pozvoliava
vikaneto na toolbox-a ot script (na bash, ili tcsh.).

Iskam da otbeleja che surverite shte badat izkliucheni mejdu 29-i Dec i 3-i Jan,
pri koeto gornata vruzka niama da raboti.

Pozdravi
Svetoslav