Re: lug-bg: Vapros za Apple

  • Subject: Re: lug-bg: Vapros za Apple
  • From: tacho@xxxxxxxxxx (Stanislav Grozev)
  • Date: Mon, 10 Jan 2000 11:18:19 +0200

On Mon, Jan 10, 2000 at 12:29:26AM -0800, Georgi Georgiev wrote:

> V nikoi sluchai ne si zemai Mac. Tova e skapana,
> napalno prived platforma, mnogo po-losha ot
> PC/Windows dori. Te se opitvat da si praviat reklama,
> tvardeiki che minavat na Linux, ama si misla, che
> tova e porednata im hvalba.
>
> Dori da ti podariat takav komputer, ne go vzemai !

izwiniawai za izraza, no tova sa pulni gluposti... specialno
za negowata performa neznam, no linux napr. wyrhu powermac
si raboti super... bedata pri apple (ot moia gledna tochka) e,
che imat mnogo dobyr harduer, no softuera im e skapan - pak kazwam
ot moia gledna tochka... za hora, nerazbirashti ot komputri, za
primer maika mi, mac e idealna platforma. tia se nauchi da raboti
s mac mnogo burzo i sled tova kato sedna na windows naprawo go izhwurli
i sega si e spokoina s mac-a.
a apple mashinite otgowariat na PReP (power pc maashinite imam predwid,
no i za starite ima dostatychno dokumentacia ot tehnichesko estestwo -
openbsd i netbsd ot dosta wreme poddurjat starite macowe bezgrijno)
taka che tova sus private platformata e neosnovatelno... extensionite
moje i da sa private no bazata e standartizirana.

-tacho

--
   [i don't follow] | daemonz.org/ | tacho@xxxxxxxxxxx | 0x44FC3339
   [everything should be made as simple as possible, but no simpler]

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>