Re: lug-bg: Nai-minimalnata instalacia na nai-malomostnata machina

  • Subject: Re: lug-bg: Nai-minimalnata instalacia na nai-malomostnata machina
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Mon, 24 Jan 2000 07:25:48 -0800 (PST)

--- Ivan Zahariev <famzah@xxxxxxxxxxx> wrote:
> masq). Celta e brat
> mi da moje da chati, dokato az susto vursha nekakva
> rabota v net-a.

Az v kashti imam tochno sashtata konfiguracia i
pravia slednoto:

1. Na malkia komputer sam instaliral DOS (DR-DOS,
moje i FreeDOS, ama e po-bugav). Puskam Kermit
(MSK316.exe), koito e terminalen emulator i moje
da se varje kam golemia komputar po serien kabel
ili po lokalna mreja. Az polzvam serien kabel.
Vlizam v Linuxa na golemia i se chatia s console
versia na chat.

2. Na golemia komputer ima modem, mishka i serien
kabel kam malkia. Tova sazdava problem, shtoto
modema mi polzva standartnite com1-com4 portove i
poradi tova samo 2 ot 3-te ustroistva mogat da bachkat
ednovremenno. Ako tvoia modem moje da se zakachi na
drugo IRQ osven 3 i 4, niama da imash i tozi problem.

> Osven tova, po tozi na4in moga da probvam i razni
> drugi raboti(naprimer
> DoS ataki kum windows-a i dr. opiti).
> Vuprosut e - ste moga li da instaliram Slack 3.6
> wurhu machina 386
> 25MHz, no ...sus 1(ili maximum 2) MB RAM?
> Drug osnoven problem e HDD-to, koeto e ot poriaduka
> na 20 (max. do 40 MB
> moga da nameria).

Po princip moje da se pusne Linux na takav komputer,
ama e trudno i mi se vijda bezsmisleno:

1. Pravish si instalacia na normalen komputer.
2. Oriazvash ia maksimalno za nujdite si.
3. Eventualno pravish NFS mount na /usr i drugi
golemi diskovi prostranstva
4. Prekompilirash kernela da e mnogo malak
5. Sled sichko tova kopirash poluchenata boza na
malkia si disk.

Ako sichko go napravish mnogo profesionalno,
moje da se poluchi sistema s dobre raboteshti
console clienti (telnet, ftp, lynx, chat i pr.).

MOje da poglednesh i distribuciite na microLinux,
koito niakoi veche pokaza kato linkove, ama
povecheto ot tiah iskat mnogo RAM.

=====
Skelet
        -------- http://people.bulgaria.com/skelet