Re: lug-bg: LINUX djambure

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX djambure
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Fri, 18 Feb 2000 22:06:29 +0200

On Sat, Feb 19, 2000 at 02:32:38AM +0900, Julian Stoev wrote:
[cut]

> Bih kazal, che imat nuzda ot "izgonvane"...
abe.. az bih kazal "k stenke" na tezi, ama nejse ..
da jiveqt.. ako da si tolkowa ogranichen mowe da se nareche zivot :) lol

> ;-) Ti pyk! Te sa gotovi za komisionni da se nagyziat i kym Lunata... A
> kakvi komisionni shte vidiat ot Linux...?
za sujalenie wsichko se wurti okolo parite..

ami.. te da bqha kadurni sled obuchenieto -- ama ne sa ..

> Ako govorime seriozno, az mislia, che napylno razumno bi bilo da ne se
> harchat pari ot dyrzavnia biudzet za software zakupen bez source code. Ne
> samo GNU i BSD license...
suglasen.. az nqma da hrana USA i raznite mu tam monopoli.. ako NIE ne se
hvanem, te sami nqma da se dosetqt che mowe da ima podobni neshta..

> Tova moze da se obosnove i ot gledna tochka na nacionalna sigurnost i kakvo
> li ne oshte... Ama ne viarvam da az i decata mi da doziveiat momenta da
> ima tolkova razumna administracia, koito da go napravi.
ami.. znachi NT (no thanx, neandartal tech. ili kakto shtete go razbirajte :)
ne garantira nivo na sigurnost (B ili C mislq che beshe) .. garantira go
tochnata instalaciq.. (t.e. spisuk ot tochki, koito trqwa da se naprawqt po
opredelen red) .. i togawa ima nivo na sigurnost .. BLA.. samo deto sa
ispusnali tochkite
 N. Izvadete zahranvaneto na pc-to
 N+1. zanesete go w trezora na BNB i go depozirajte na sahranenie..
:) .. blah.. sigurnost.. patki (ops) sigurnost..

> Abe to samo tova da beshe... :-(((

abee... ne e samo twa.. imam dosta realni sluchai na 20-30% komisionna, ta i
poweche s raznite tam zabawqniq i drugi gluposti..
no tezi neshta ne sa normalni.. a i powecheto firmi/organizacii predpochitat
markovi komputri.. koeto e losho shtoto nqma nachin da si go wzemesh bez
winsux xx oem ili nqkwa druga venericheska bolest..

> Ama gledam, che EU neshto vdiga mernika na M$ i de da znae chovek... Nali
> sme trygnali kym EU?...

ami.. da go vdigneme i nie be ! .. (aa, mernika de :)

--

	Regards: Martin Spasov
			(mspasov@xxxxxxx)