Re: lug-bg: LINUX djambure

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX djambure
  • From: itodev@xxxxxxxxxx (Ivan Todev)
  • Date: Sat, 19 Feb 2000 16:09:59 +0200

Hi,

Kato pro4etoh meila po temata mi se stopli syrceto.
Az sym na 37g. i se zanimavam s UNIX ot 1984 g. Naposledyk biah zagubil
nadejda, 4e 6te e vyzmojno da katurnem Microsoft. Me4taia Linux da stane
tova, koeto e sega winboza, za6toto do sega ne e bila nikoga syszdavana
po-profesionalna
i stabilna sistema ot UNIX.

Za tazi cel oba4e ne e neobhodimo sysdavaneto na sdrujenia s bordove i podobni
govna.
Ubeden sym, 4e Linux ve4e e nabral inercia i 6te izmesti WinNT ot SOHO syrverite,
no tova ne e pobeda za nas, za6toto znaem, 4e vinagi 6te se nameriat adminstratori
za 5-6 syrvera
v edna organizacia da administrirat Linux.
Problema e kak da ubedim obiknovennia 4ovek (ne geimyra) da izpozva Linux v ky6ti
ili na rabotnoto miasto vmesto
winboz. Az sym ubedil desetki hora, no tiahnoto mnenie e 4e e neobhodimo da se
napravi slednoto:

1. Ulesnena instalacia (s pove4e help i po-malko termini).
2. Ulesneno administrirane (na nai-vajnite ne6ta) za predpo4itane ot edno
prilojenie v KDE.
3. Dobre kirilizirano KDE s podryjka na TTF 6riftove i eventualno na bylgarski.
4. Manual za Staroffice na bylgarski.

Za da se napravi tova edinstwenia na4in e da se pusne na6a Linux distribucia.
Zatova neka da pomislim ne moje li da obedinim usiliata si za tova.
Bih iskal da 4uia va6eto mnenie po vyprosa. Pyk sled tova 6te si napravim na6e
jambure...

Ivan Todev