lug-bg: LUG-BG -SEMINAR- 2000

  • Subject: lug-bg: LUG-BG -SEMINAR- 2000
  • From: nick@xxxxxxxxx (freeman)
  • Date: Wed, 23 Feb 2000 16:23:53 +0200 (EET)

Hi na vsichki ot grupata. Ot tozi mail se zapochva organiziraneto
na SEMINARA v Stara Zagora. Pyrvo da kaja niakoi neshta za nas tova
shte e tretiat seminar organiziran tuk kakto kazah grupata e veche
dosta po goliama i sega kupona shte e e po goliam. Miastoto kydeto
shte se provede e zalata na klub Otvoreno Obshtestvo kato golemina
mislai che e dobre.

Datite koito opredilihme sa APRIL 29-30 | MAY 20-21 | MAY 27-28
Pishete mi na seminar@xxxxxxxxx koia ot tezi dati vie nai udobna
spored glasovete shte opredilim tochnata datata tova e vajno za men
zashtoto triabva predvaritelno da zapazim zalata.

Stranicata na koiato shte namirate info po vaprosa e
http://sz.osf.bg/seminar
tam shte ima info za cenite na hotelite, tochnoto miasto na zalata,
telefoni na koito shte mojite da zvanite ako vyzniknat problemi,
temite po koito shte se govori i imenata na lektorite. Kakto i
Linux distribucii, po vreme na seminara koito jelae moje da si
napravi kopie az shte obiavia s kakvo razpolagame Slack-7, Slolaris.
Ako niakoi ima BSD-ta da gi nosi shte prezapisvame po vreme na
seminara. Moje i predvaritelno da se davat zaiavki, pak na sashtia e-mail.

Vseki koito jelae da govori po dadena tema predvaritelno shte triabva
da izprati mail, vkliuchvasht temata i imenata si na: seminar@xxxxxxxxx

   Minalata godina temata beshe bazi danni, distribucii i niakoi
drugi obshti temi. Za tazi az predlagam:

        *Securetty
 --Nachini i tehniki izpolzvani za zashtita (chalami demek)
firewall,Quota,zashtita ot DoS ataki, optimalna konfigurirane
na sistemata.
   (tuk se nadiavma niakoi sys admini na ISP da izraziat mnenia)
-shtese dopylva-

        *Linux kato alternativa na WINDOWS
--Novi prilojenia.
--Bolnata tema Kirilizirane na X i conzolata ttf fontove.
(demonstracii za nachinaeshtite)
--Programi v drugi oblasti kato teksto obrabotka,muzika,animacia.

Tova e ot men vseki koito jelae moje da dava akal zada dopalvame
s novi temi az shtegi obiaviavam na saita.

Lichno shte pokania niakoi po iziaveni lichnosti ot lista
da vzemat uchastie kato lektori po niakoia tema izbrana ot tiah.

--Prez dnite na seminara interneta v kluba shte e pezplaten.
--Abe DEF CON pasti da iade tuka shte gi razbiem :)
--IRC UniBG #lug-bg

P.s
Dane zabraviame i za kupona sled seminara.
Nie shte napravim predlojenia i shte izberem krachmata.

                          ////                 freeman