Re: lug-bg: tesktov redaktor

  • Subject: Re: lug-bg: tesktov redaktor
  • From: victor.bg@xxxxxxxxxxxx (Victor Senderov)
  • Date: Fri, 14 Apr 2000 11:01:57 +0300

> tova e izkazwane na windows-potrebitel...
> i dwata redaktori si imat svoite predimstwa i nedostatyci, kakto i wsiako
> drugo neshto na toia (i onia;-) sviat...
> izpolzwal sym i dwata s godini, sega vim e my favorite, no i emacs
> beshe chesto izpolzwana ot men programa. osnovnoto pri nego e, che
> pravi vsichko (kachestwo, priemano ot niakoi kato nedostatuk, a ot
> drugi (pochti ednakwi na broi;-) kato predimstwo).
> i da, poznawam hora, pri koito emacs im e shell-a!!
> i horata sa si sywsem normalni... wsichko e wypros na navik i na
> [...]

Iasno e, che za c++ programi e po-dobri vim ili nesto ot sorta (az naprimer
izpolzvam na mc (mortal combater ili kakto e tam :)). No za formatirane na text
sys koloni,  sys sigurnost mishkata e za predpochitane. A shto se otnasia do
emacs -- imam chuvstvoto, ce e po-lesno da se napishe nov kernel ot kolkoto da
se razbere kak raboti. Vinagi izlizam s kill -9 (taka i ne razbrah kak e exit).
Super user-unfriendly. A inace pod KDE ima edno advanced editor deto e super,
shtoto mi kazva kolko skobi imam da zatvariam i e naj-dobroto.