Re: lug-bg: po vaproca za ...

  • Subject: Re: lug-bg: po vaproca za ...
  • From: ut13@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Guentcho Skordev)
  • Date: Fri, 14 Apr 2000 14:47:20 +0200

Zdravejte,

On Thu, Mar 30, 2000 at 10:41:43AM -0500, Minko Markov wrote:
> [...]
[...]
> vqrhu progresivno namlyavashti na broy godni za rabota pravci.

(offtopic) Spomnjam si kak mnogo ot tjah sled pregrjavane pri vkljuchvane
pisheha vmesto "PRAVEC" njakakvi gluposti.

> Tochno taka e. Az taka i ne razbrah za kakvo byaha tormozeni tezi
> ot squchenicite mi, koito ochevidno byaha humanitarno nastroeni,

Tuk mozhe da se spori. Az lichno ne moga da kazha nishto kategorichno, no
poznavam chovek, kojto vednyzh kaza gore-dolu obratnoto: "Ne sym ubeden, che
edna ezikova gimnazija trjabva da e nepremenno s predimno humanitarna
nasochenost". Misylta mu spored men beshe, che za mnogo ot tehnicheskite i
prirodni nauki syshto e polezno chovek da znae ezik.

> s tova da izchilyavat obema na pravilna triqgqlna piramida po
> daden katet na osnovata i qgql m-u dve sqsedni okolni steni. :)

E, az mislja, che za edin filosof matematikata syshto e vazhna, za edin
filolog ili literator mozhe bi ne.

Pozdravi
Gencho