lug-bg: Re: Rmodem

  • Subject: lug-bg: Re: Rmodem
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Tue, 25 Apr 2000 02:37:13 -0700 (PDT)

towa se izwarshwa s telefoni ,koito sa ot tip "radio
telefoni" - SENAO,VOYAGER i dr.Slushalkata e na ednoto
miasto ,a maikata na drugoto miasto.Po telefona nishto
ne se pipa samo mu se izkli4wa goworitelia da ne se
vazbujda.Interesnoto e pri modemite.Nie sme probwali s
Rockwell 33.6 internal - te stoiat ot dwete strani na
liniata zad slushalkata i zad maikata.Ot tiah oba4e
signala se vadi malko po osobenno predi transformatora
im.Poradi lipsa na tehni4eska dokumentacia ne sme
probwali s drugi modemi.Imame dokumentaciata na
poso4enia po-gore modem.Max speed e okolo 21 000bps
,seshtash se oba4e ,4e ako uspeia da sloja modemi s
po-goliama kompresia ili drug tip protokol ( V.90
),koito bodat s po-malko bodove ,apak dokarwat skorost
ot kompresia i razni drugi ekstri shte e po-dobar
efekta.

georgi