Re: lug-bg: Linux / Office

  • Subject: Re: lug-bg: Linux / Office
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Wed, 26 Apr 2000 15:47:19 +0900

On Wed, Apr 26, 2000 at 07:48:50AM +0300, Kiril Petrov wrote:
|Ooooo ne ne ne!
|NE!
|Prekaleno mnogo izpolzvash dumata "pecheli" za windozeto !!!!!
|Ne e li  tova subektivno mnenie,  proizlizasto ot familiarnostta ti kam wInDoZe???
|Kakvo znachi po-lesno ???
|  - Na kakvoto si sviknal. Tova e!

Toi prosto se opitva da se postavi na miastoto na edin Win potrebitel.
Za chovek s opit samo s MS produkti, smianata e dosta tezka. Apropos,
ne mene kogato mi se e nalagalo da polzuvam Mac za pyrvi pyt, Mac-a
otnese baia psuvni v prodylzenie na dosta vreme. A Mac userite si
misliat, che bil strashno lesen, intuitiven i ne 'nam k'vo si...

|Izlagash i obetivni mnenia, no ako ot predi 20 god vsegi si bachkashe na Unix i prochee
|distribucii, OPREDELENO niamashe dakajesh , che win se polzva po-lesno i pecheli na tolkova mnogo
|mesta.

100% syglasen. V Bylgaria niama tradicia za polzuvane na NE-MS
produkti. Dopredi Linux, userite s opit po UNIX biaha strashno malko,
a administratorite sigurno sa bili 10 choveka v Bg. Ne poveche. I sega
v Bg ima tezki posledstvia ot tova M$ "robstvo". Razni prosliaci s
Delphi i dr. takiva mi se vodiat za "eksperti" (ne che slagam Delphi v
grupata na MS, no toi raboti pod Win samo). I neglupavi hora, deto sa
pipvali samo MS ima suma ti....

Triabva da se priznae, che Bg beshe i oshte e edna dylboka provincia v
oblastta na kompiutrite, dori v sravnenie s Rusia. V Bg. mnogo hora si
misliat, che bylgarskite programisti bili dobri - strashna zabluda.
Umni hora ima, no te sa povredeni ot MS tradiciata. Tova vazi s oshte
po-goliama sila za "obiknovenite" potrebiteli. Inache s gordost moga
da kaza, che maika mi, koiato e na 56 godini polzuva Linux sys
syshtata lekota, s koiato polzuva i Win. Daze niakoi neshta gi pravi
po-lesno v Linux. Tova e situaciata s edin chovek, koito niama opit s
kompiutrite i ne e uspial da byde "povreden" ot Microsoft.

--JS