Re: lug-bg: spisanie za Linux, Linux Demo Center

  • Subject: Re: lug-bg: spisanie za Linux, Linux Demo Center
  • From: nik@xxxxxxxxxxxx (Nikolay Dragiev)
  • Date: Wed, 24 May 2000 18:23:03 +0300

Alexander Shopov wrote:

> Zdraveite,
> Az sam Alexander Shopov ot TopTeam. Nie pusnahme novo spisnie -
> posveteno izcialo na Linux. Kazva se estestveno Linux. Drugite ni
> izdania sa v-k ComputerNews, v-k Internet, sp. Byte i sp. Web.bg.
> Spisanieto sme go pravili pod Linux. Da znaete kakva maka beshe dokato
> nakarame straniora da pipne Linux kompuitrite... Tova beshe
> naj-trudnoto.
> Sas spisanieto idva i CD - Mandrake 7.0 Air release.
> Taka - ako neshto ne vi haresa, ili imate idei da podobrim neshtata -
> [...]

Hi
Strahotno e, che nay-posle ima specializirano izdanie za Linux. Pisna mi ot
tapi statii ot sorta na "shto e Linux i ima li toy pochva u nas", deto gi
publikuvat tuk-tame ot vreme na vreme. Veche tryabva da e yasno, che
Linux-userite sa dostatachno mnogo i dostatachno nayasno s izbora si na
operacionna sistema. I imat nuzhda ot izdanie, koeto da ne gi zanimava sas
sravneniya s Windows, a da gi darzhi "in touch" s istinskite neshta okolo
Linux.
Az sam edin ot tezi, koito shte sledyat s interes i netarpenie badeshtite
broeve na spisanieto. Uspeh!

P.S. Nie v nashata malka organizaciya shte pomagame s kakvoto mozhem kato
staneme malko po-advanced.

Nikolay Dragiev
Linux Society Montana