Re: lug-bg: Kompilirane na Jadroto.

  • Subject: Re: lug-bg: Kompilirane na Jadroto.
  • From: aa@xxxxxxxxxxxxx (atanas argirov)
  • Date: Tue, 6 Jun 2000 14:05:26 +0200 (CEST)

On Tue, 6 Jun 2000, Qcure wrote:

> [...]
> (kompilacijata mina uspesno) i izpulnih komandite kakto trjabva
>
> make dep
> make clean
> make bzImage (s zImage ne stva zastoto jadroto stava goljamo i mi kazva da
> probvam s bzImage)
> make modules i t.n vsichko minava kato po voda, a mi sega?? Nikude po
> How-to-tata ne pise kude se namira novoto jadro spomenava se za njakakvo
> mapvane. No nikoj ne ti kazva kakvo e tova mapvane kak se pravi (ako ima
> takova), novoto jadro kude se namira i suotvetno komponentite mu kude sa. A

1) "cd /usr/src/linux" (neka da predpolagim che kernel srcs sa tam)
2) "make modules_install" (ako ne si go napravil veche)
3) "cp arch/i386/boot/bzImage /vmlinux-2.2.15" (neka da predpolagim che si
na x86 kompot)
4) edit na lilo.conf:

#default=boza

image = /vmlinuz-2.2.15
  root = /dev/hda5
  label = boza
  read-only

ako iskash po default boot na 2.2.15 kernel un-comment na '#' pred
"default".

5) /sbin/lilo

6) vylshebnata kombinaciq ot tri prysta "ctrl-alt-del"

- ako si na architecture x86 vashat vsickki tochki, ako ne - samo pyrvite
3. pitai ako arch e druga.

Shiv i zdrav.

Nazdrave,
atanas argirov (random homo sapiens)