Re: lug-bg: I moite distancionni preporyki za seminarite :-)

  • Subject: Re: lug-bg: I moite distancionni preporyki za seminarite :-)
  • From: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolaj Yourgandjiev)
  • Date: Wed, 07 Jun 2000 05:34:03 +0000

Kaloian Doganov wrote:

> Ne sum suglasen, che neshtata s GNU/Linux v Bulgaria sa na lubitelska osnova. Eto,
> naprimer:
>
> http://www.netcraft.com/whats/?host=www.bas.bg
> http://www.netcraft.com/whats/?host=www.uni-sofia.bg
>
> Kakvi operacionni sistemi za web server-ite sa instalirali BAN i SU? Tova se kazwa
> lubiteli!

Abe hora. Nqkade da sam pisal che w bg NQMA LINUX !?.

Ta to ako stawa wapros pochti wsqko ISP w bg e s Linux, no drug e waprosa kolko razbira ot
towa kakwo moje da postigne s nego. A nqkolko ptichki prolet ne prawqt. Pak powtarqm w bg
Linux se instalira i poddarja ot hora neka da gi nareka tozi pat entusiasti (ne sam imal w
predishniq mail jelanieto lubiteli da prozwuchi obidno kakto qwno ste me razbrali). Za da
moje da se prawqt takiwa nesta kakwito wie predlagate trqbwa da ima pari. A parite sa w
biznesa. A w biznesa bosowete mogat da se saglasqt da im instalirate Linux samo i
edinstwenno zastoto e bezplaten. Towa e polojenieto tuka. Lipswa razqsnitelnata chast. Ta
horata koito mogat da dadat pari za organiziraneto i prowejdaneto na meropriqtie ot takav
mastab w balgariq sa sigurno po-malko otkolkoto prastite na ednata mi raka.

Poluchawa se porochen krag - horata koito mogat da dadat pari ne razbirat, za da razberat
trqbwa da otpusnat malko pari. Eto zatowa kazah rabota _po-mesta_.