Re: lug-bg: lekcii ot seminara

  • Subject: Re: lug-bg: lekcii ot seminara
  • From: luben@xxxxxxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Sun, 11 Jun 2000 00:28:36 +0300

On Sat, Jun 10, 2000 at 06:35:13PM +0900, Julian Stoev wrote:

> BTW, v tazi vryzka se seshtam, che onia umnici, deto puskat po mrezata
> Darik radio sigurno ne znaiat za tezi vyzmoznosti. Niama li niakoi ot
> vas, kojto da ima poznati v Netissat ili v Darik Radio i da im pusne
> da vidiat linkovete na Shoutcast i Icecast i live365.com? Ako pusnat
> niakoe takova, az shte moga da hvana edin stream i shte dam na pone 5
> choveka da slushat ot moia kompiutyr bez izobshto da go natovarvam. A
> imame i 2 Sun, koito nishtichko ne praviat v po-goiliamata chast
> ot vremeto i spokojno moga da pusna i ot tiah. Ama s Real ne moga da
> [...]

a puk dori i novite RealPlayer-i mogat da play-vat streaming mp3, samo deto win-versita, koiato e free e napravena taka
che da prekasva sled kraia na pesenta i da ne produlzhava sledvashtata (tova ne se onasia za linux-versiata, a sigurno ne
se otnasia i sa platenata win versia). a ako niakoi iska da vidi kak vurvi neka probva
http://ice.asico.net:8000
mapravil sam go da mozhe da se slusha prez 33.6 modem
az predpochitam da si play-vam streams sas XMMS ili mpg123
ako niakoi ima niakakvi problemi ili preporuki neka kazva da opravia neshtata.
ei i ne me uprekvaite za pesnite deto se vurtat - tova imah pod ruka kato go puskah predi sedmica i vse se kania da
vzema niakolko cd-ta ot vkushti da opavia "repertoara", ama vse zabraviam.
Luben