Re: lug-bg: malko help za routing

  • Subject: Re: lug-bg: malko help za routing
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Fri, 23 Jun 2000 07:52:28 -0700 (PDT)

mersi, i az neshto ot roda opitwam da naprawia.
koliziite ne sam kazal 4e imat neshto obshto s IP -
prosto po sashtata mreja ima kupishta igri po IPX i
TCP (game klub).
sglobiavam edno router4e i vmesto 2 LAN reshih da
zabia 4 za da imam zapas za drugi klubowe - problema
doide ot LAN-kartite imam edin kashon LAN's i ot tiah
edwam uspiah da pusna 4 broia 3comski karti ISA (shoto
mashinata niama PCI).

mersi oshte wednaj na teb i na wsi4ki koito mi dadoha
niakakwa nasoka na mislene.

Georgi

P.S.Niakoi ot horata ,koito imat pusnati IRC serveri
mogat li da mi kajat kolko priblizitelno im otnema ot
trafika edin server linknat na unibg ili na dalnet ?
Okaza se 4e ne triabwa da zabraniavam port 80 za da
minawat prez proxy-to mi ,a 4e trafika mi go prawiat
IRC-tata.