Re: lug-bg: satelit + squid connect

  • Subject: Re: lug-bg: satelit + squid connect
  • From: zimage@xxxxxxxxx (Theodor Milkov)
  • Date: Sun, 02 Jul 2000 00:13:18 +0300

Petko Boukov wrote:

> Probvaj i trite transpondera i syberi informacija za silata na signala i vremeto za otgovor na ping, dokato namerish naj-podhodjashtija. Eto kakvo dava pri men:
>
> [root@trabant pentanet]# ./pentanet -s
>  Pent@NET Ver1.2.1
>  Pentamedia Co,.Ltd(www.pentamedia.com)
>  Status
>  Driver Version : 1.2.1
>  MAC Address : xx xx xx xx xx xx
>  Tuner : Lock OK!
>  Signal Power : 100
>  Received packets : 41335
>
> --- 194.177.32.36 ping statistics ---
> [...]

Kato stana duma ;-)))
Kakvi prejiviavania s toia EON, napravo kniga moje da se napishe.
Ta reshihme nii da polzvame takova chudo vapreki saprotivata mi.
Slojihme nastroihme pusnahme...
Bavno/barzo kakto i da e ama ot vreme na vreme savsem izchezvashe.
Togava si napisah shell script koito na vsiaka minuta da ping-va
proxyto na EON. Okaza se obache che tova ne e dostatachno, zashtoto
v produljenie na chasove ping si ima, no proxyto na EON otgovaria s:

  Service temporary unavailable.

ili druga podobna prostotia. Togava stana slojno. Prepisah script-a
da polzva lynx s koito da drupva stranitsa namirashta se na moi web
server i sadarjashta edinstveno UNIX timestamp. Sravniavam go s tozi
na mashinata i ako razlikata e drastichna vzemam merki. Ako puk vaobshte
ne polucha otgovor oshte po-dobre. E da ama se okaza che poniakoga hem niama
ping hem proxyi-tata na EON malchat kato ribi i lynx-a dokato se useti
i timeoutne minavat 100 godini.
E togava veche...
ne schupih chiniata makar che mi se iskashe ;-/
E togava veche sednah i si napisah drebno prilojenie na C koeto da
connectva prez onova nedorazumenie EON i da se opitva da predpoloji
poradi koia ot bezbroinite prichni tochno v momenta niama vruzka...
Ako niakoi se interesuva moga da mu izpratia source ;-)

egards

P.S. za boga bratia, mnogo-mnogo si pomislete predi da se sdobiete s podobno chudo ! ;P