RE: lug-bg: FTP Client (for DVB)

  • Subject: RE: lug-bg: FTP Client (for DVB)
  • From: ep98@xxxxxxxxxxxxx (Stefan Ilivanov)
  • Date: Sun, 2 Jul 2000 18:12:54 -0400

mano, manooooo, to towa deto deleshe fajlowete se wikashe get smart
samo che zawisi, kude si si slozil DVB-to, ako si se izhitril, da e pod linux,
sha iadesh golata opashka
slagash go pod windows '95,'98,'ME
i wsichko spi s CSM Proxy 4.2 Plus - cracked by GF - http://fly.to/pct
sha ma izwinite ako se powtariam, ama sled 6 meseca borba s Technotrend,
Pent@NET i SkyMedia, i cialoto EON, samo towa e edinstwenoto spasenie, da moze
da teglish na sushtata skorost s koiato swaliash ot http taka da swaliash i ot
ftp

EGN2# 63480
ICQ# 4152901

Primary e-Mail: ilivanov@xxxxxxxxxxxxxx