Na latinica Re: lug-bg: LILO Problem

  • Subject: Na latinica Re: lug-bg: LILO Problem
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 3 Jul 2000 20:14:41 +0900

On Mon, Jul 03, 2000 at 01:14:24PM +0300, Bobi wrote:
|Predpolagam problem s versiqta na BIOS-a na computera. Po princip tova
|suobstenie ne fatalno.
|
|Za vuzstanovqvane na MBR - norton disc editor, no ako ne si polzval
|programa ot tipa na norton image ne ti zavizdam...

Moje i da burkam neshto, no mi se struva, che ima dosta po-lesen nachin za
vuzstanoviavane na MBR.
S boot disketa na koiato ima Win fdisk se pishe
fdisk /mbr

Tova shte vuzstanovi MBR i shte moje da se boot-va Windows vednaga.
Linuksa se opravia s rescue disk za Linuks, pri polojenie, che si naiasno
kakuv e problema s lilo-to. Veche kazaha za linear. Osven tova
nai-novoto lilo veche niamalo takova ogranichenie (1024). Taka kazvat. Ne
sum probval. Sled kato imash pravilen fail /etc/lilo.conf i suotvetna
versiia na lilo, sled kato si butnal s rescue disk linuksa, pishesh
lilo

kato root i s tova neshtata bi triabvalo da se opraviat i za linuksa.

--JS