Re: lug-bg: LILO Problem

  • Subject: Re: lug-bg: LILO Problem
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 3 Jul 2000 21:06:55 +0900

On Mon, Jul 03, 2000 at 02:45:17PM +0200, Joshuah wrote:
|         Zanachi az reda linear si go imam v lilo-to i vupreki tova pak mi
|dava sustata greska.
|Cjalata taja burkotija stan zastoto se opitah da si kompiliram i polzvam
|Kernel 2.2.16, obache sled kato se opitah da si pusna novoto jadro X-sa
|uvisna i ne ste da se startira dava se mi fatal ERROR i nemozah da go pusna
|(v momenta eksperimentiram s Linux- a za tova stava taka).
|         Ne znam da li e ot znachenie no partitionite na linux-a sa
|formtirani kato logical. Osven tova az sum s dva HDD na edinja e Windowz,
|na drugija Linux. Na vsichko otgore predi da se skape X-sa i da
> [...]

Ñîðè, àìà àç ÿâíî ñúì îò ïî-áàâíî çàãðÿâàùèòå. Íàëè ïèøåøå, ÷å èçîáùî
íå ìîæåø äà boot-íåø? Ñåãà ïèøåø, ÷å íå ìîæåø äà ñòàðòèðàø X. Òè òîÿ X
áåç äà boot-íåø ëè èñêàø äà ãî ñòàðèðàø? ;) Àêî å òàêà, ãîëÿìà ñè
ðàáîòà (êîëêîòî äâå ìàëêè...) Äðóãîòî, êîåòî ñúì ïèñàë è ïðåäè è å
äîñòà áëèçî äî íîðìàëíàòà ëîãèêà å, ÷å â òàêèâà ñëó÷àè òðÿáâà ñ
âúïðîñà äà ñå ïóêàò è êîíô. ôàéëîâå èìàùè îòíîøåíèå êúì ïðîáëåìà.
Îñòàâÿì òå äà óòî÷íèø êàêúâ òî÷íî å ïðîáëåìà çà êîéòî ïèòàø è äà ñå
ñåòèø êîè ôàéëîâå äà ïóñíåø.

Hint: ïðîáëåìúò ñ X ìîæå è äà å îò îïöèèòå ñ êîèòî ñè êîìïèëèðàë
êåðíåëà.

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Sori, ama az iavno sum ot po-bavno zagriavashtite. Nali pisheshe, che izobshto
ne mojesh da boot-nesh? Sega pishesh, che ne mojesh da startirash X. Ti toia X
bez da boot-nesh li iskash da go starirash? ;) Ako e taka, goliama si
rabota (kolkoto dve malki...) Drugoto, koeto sum pisal i predi i e
dosta blizo do normalnata logika e, che v takiva sluchai triabva s
vuprosa da se pukat i konf. failove imashti otnoshenie kum problema.
Ostaviam te da utochnish kakuv tochno e problema za koito pitash i da se
setish koi failove da pusnesh.

Hint: problemut s X moje i da e ot opciite s koito si kompiliral
kernela.

--JS

-- --> End of translated message <-- --