Re: lug-bg: Internet Club

  • Subject: Re: lug-bg: Internet Club
  • From: zimage@xxxxxxxxx (Theodor Milkov)
  • Date: Wed, 5 Jul 2000 11:39:05 +0300

On Wed, Jul 05, 2000 at 01:11:21AM -0700, Georgi Georgiev wrote:

> Kluba ima barz i ka4estven inet dostap prez
> radiomodem.
> Dostav4ik e DigSys. Trafika se plashta.
>
> Nie sme slojili Squid, Gogo e napravil
> ipchains - pravila za otchitane na trafika na
> otdelnite komputri. V na4aloto biahme namalili
> skorostta na dostap prez Squida, no sobstvenika
> darjeshe da ima skorosten dostap za klientite.
>
> Az napravih programa, bazirana na ipchains pravilata,
> koiato zapisva trafika v neshto kato baza danni i
> web interface, s koito dejurnia otchita vremeto
> i trafika na klientite i smiata kolko pari mu
> daljat. Tarifata e ot tip vreme + trafic -
> [...]

Nali znaesh kak se pravi tia rabota ? ;-)
Namira se hosting, kachva se packeta tam.
Setupva se edno CVS i mailing list i packeta
zapochva da vodi sobstven jivot. Triabva
niakoi beglo da coordinira neshtata puk
zainteresovanite shte patchvat, dopisvat,
contributevat etc.

egards

--
          Theodor Milkov           Administrator IP Networks