Re: lug-bg: LINUX -file system ?!

  • Subject: Re: lug-bg: LINUX -file system ?!
  • From: luben@xxxxxxxxxxxxx (luben karavelov)
  • Date: Wed, 05 Jul 2000 13:35:20 +0300

Èâàéëî Òîøåâ / Ivaylo Toshev wrote:

> To i v Mandrake 7.1 ima "ReiserFS, a new journalized file system. " - tova e
> Copy-Paste ot saita na Mandrake, no vupreki che sum s tazi versia, vse oshte ne
> mi e ostavalo vreme, a i "neriskov" komputer za experimenti...

ami az mislia teia dni da eksperimentiram s reiserFS. Osven
podchertanoto burzodeistvie i efectivnodst ot gl.t. obem, v
development versiata - taia za 2.4.0-test2-ac2 e po default
s jurnal. Razbira se ima i osobenosti, koito triabva da pipnesh
na ruka - za SMP da uzkluchish locking-a, i ogranichenia - journal-a
ne vurvi vyrhu md. Vsichki tezi neshta sa obache ne ogrnichenie na
failovata systema, a na tekushtia stadii na neinata razrabotka.

Suglasen sum che ext2 e nai-golemia minus na linux. Kato imam
rezultat ot experimenta shte pisha po-podrobno za moite vpechatlenia
i osobenotite s koito sym se sbluskal.

Luben