Re: lug-bg: Samba prez html

  • Subject: Re: lug-bg: Samba prez html
  • From: mano@xxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Wed, 5 Jul 2000 18:49:39 +0300 (EEST)

On Wed, 5 Jul 2000, Bobi wrote:

> SWAT imashe edin dosaden nedostatuk iziskvashe da pusnesh X-a kato root,
> koeto vuobste ne e dobra ideq.
>
> Ne znam dali sa go opravili.

Az niamam X na moia monitor CGA, ne bih si i slojil X shtom se otnasia za
server. Iskam da si administriram sambata i apache-to prez weba. T.e ot
localna mashinas Netscape ili MSIE. Napravih slednoto v inetd.conf :
swat    stream  tcp     nowait  root    /usr/lib/samba/swat    swat

yshto taka v /etc/services slednoto:
swat            901/tcp

Taka se nadiavah kato si otvoria Netscape i napisha IP na servera na port
901 da mi se pokaje neubhodimoto samo che nishto ne stana. Niakoi ima li
ideia kyde sym sgreshil ?

mano