Re: lug-bg: info za useri 4rez mail klienta

  • Subject: Re: lug-bg: info za useri 4rez mail klienta
  • From: palov@xxxxxxxxxx (Petko Alov)
  • Date: Mon, 10 Jul 2000 11:08:47 +0300

On 9 Jul 2000, at 17:31, gggg ggg wrote:

> Kogato se polu4i towa
> pismo se izpalniawa neshto ( ipchains, traffscan,parse
> ili kakwoto tam ISP-to si polzwa) za opredelenia
> user(koito e wkliu4en s parolata si w body-to
> naprimer) s opredelenata opcia, kam izhod niakakw

Tazi ideya - username/password v pismo s otkrit text ne mi
dopada;

> s tazi opcia usera shte moje da prati pismo do wsi4ki
> useri na servera ( ISP-tata shte si reshawat dali tazi
> opcia shte bade bezplatna-osobenno ako e reklama ili
> spam/flood).
>
> az sam sas sendmail i wapreki ,4e iz4etoh
> dokumentaciata mu ,w koiato pishe ,4e moje da se prati
> pismo do wsi4ki useri s !ALL@xxxxxxxxxx ,az ne mojah
> da pratia .towa shte e problem.

Koya versiya - v 8.9.3 ne namerih nishto po vaprosa; pri
men sam reshil tova s alias;

ako vavezhdash malko useri, mozhes da si napravish
script za adduser, koyto pokray drugi polezni neshta,
mozhe nakraya da dobavi i noviya user kam /etc/aliases, i
da pusne newaliases.

Ako gi vavezhdash "na yata", mozhesh da si napravish
otdelen skript, koyto da ti sazdade alias za allusers. Vizh
man alias za ogranichenieto na dalzhinata na reda...

Regards,

Petko

Petko S. Alov

System Administrator,