Re: lug-bg: Print Servers

  • Subject: Re: lug-bg: Print Servers
  • From: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolaj Yourgandjiev)
  • Date: Fri, 14 Jul 2000 04:55:13 +0000

Emil Terziev wrote:

> az imam daden adres v knijkata za Print servera i mislia che e
> tozi pak i moga da go promeniam( pone spored docs)no ne znam kak
> triabva da mi izglejda printcab faila.ako imate edin primeren ste e ot
> goliama polza.sigurno triabva da se prastat failovete na IP adresa na Print
> Servera.I poneje e Laseren printera niama li da ima problemi pri pechata na
> kirilica.

Razgledaj man printcap i po-tochno rm i rp opciite. Wsichko e opisano i w
Printing-HOWTO
w razdel: 11.5 To an HP and other ethernet printer

Ako ste go polzwash prez SAMBA za Win klienti eto edin dopalnitelen sawet.
Ako mashinite koito ste pechatat sa wsichki pod Win ne izpolzwaj nikakwi
filtri.
Pechataj direktno. Az polzwam edna 486 sas 12 RAM za printserver na grupa ot
okolo 10 choweka s Win i se darji dobre. Parwonachalno gi bqh pusnal prez
filtar
no s tazi mashinka se baweshe dosta. Sled kato gi pusnah direktno wsichko e
OK.
Wsichko towa e opisano w Printing.txt w dokumentaciqta na SAMBA -
tochka 8.6 Setting up a raw SAMBA printer. Gorniqt fail i tochka sa ot SAMBA
2.0.6
../samba/docs/textdocs/Printing.txt

Uspeh