Re: lug-bg: Sound Blaster MAESTRO

  • Subject: Re: lug-bg: Sound Blaster MAESTRO
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Tue, 18 Jul 2000 13:27:45 +0300

Ako bolkata ti e glavno za mp3oikite, probvai po slednia nachin.
1. Slushai gi  s xmms (x multimedia system, www.xmms.org)
2. kato root napravi chmod +s xmms (  faila e pri men v /usr/bin/xmms)
3. Po takav nachin xmms shte naglasiava nice nivoto si avtomatichno za
da ne nakasa.
 TOVA MOZHE DA TI NAPRAVI mizeria - vnimavai!!!

asho