  • Subject: Re: lug-bg: StarOffice
  • From: stefand@xxxxxxxxxxxxxx (Stefan Dragnev)
  • Date: Sun, 23 Jul 2000 17:13:00 -0400 (EDT)

Pomnia che imah sashtia problem predi nikolko meseca.

Kato cialo bin fila e shell script koito sadargia ostataka ot
instalaciata. Obache dori i da mu smenish pravata nishto ne stava
ponege parvia red ne sadargia pat kam shela i Linuxa ne moge
avtomatichno da razbere che tribva da asociira bin fila s bash
ili niakoi drug shell.

Probvam na prompta da napishes  bash ./blabla.bin i predpolagm shte
tragne.

Stefan Dragnev

наши приятели

линукс за българи