Re: lug-bg: StarOffice

  • Subject: Re: lug-bg: StarOffice
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Mon, 24 Jul 2000 04:01:39 -0700

Kolkoto i da mi e neprijatno da zashtitavam Micros~1, te pyrvi pusnaha bezplaten browser. Tova beshe chast ot strategijata im da 'sprat kisloroda' na Netscape (shareware po onova vreme), kojto zaplashvashe da se prevyrne sam po sebe si v platforma i da napravi Windows izlishen.

Netscape pone otvoriha koda si vposledstvie, no pone po moe lichno mnenie, ako bjaha izbrali GPL vmesto da si pravjat MPL, njamashe da chakame dve godini nova versija i oshte da prodylzhavame da chakame.

Ponezhe njakoj spomena kirilicata v SO, okaza se che toj si e kiriliziran i otvarja direktno Word95 file-ove. Prosto se smenja shrifta na njakoj ot tezi, na koito pishe (Cyr) sled imeto.

Petko

--

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.