Re: lug-bg: IP Masquerading

  • Subject: Re: lug-bg: IP Masquerading
  • From: palov@xxxxxxxxxx (Petko Alov)
  • Date: Tue, 8 Aug 2000 20:50:37 +0300

On 8 Aug 2000, at 18:55, Valery Dachev wrote:

> Mnogo e prosto. Pomisli.
> Takawa e sigtuaciqta e w edna kazanlyshka firma. Tq polzwa DVB prez Europe
> Off-Line. Problemyt e, che administratorite i sa izgradili golqma mreva ot
> Windows-i (tyj kato sa wyrli Windows fenowe). Problemyt im dojde, kogato
> se okaza, che nito edno proxy za Windows ne moga da se sprawi s
> authenticated proxy-to na Europe Off-Line - neshto, koeto samo squid
> (dokolkoto mi e izwestno) w momenta prawi pochti kato horata. Zatowa
> pichowete se prinudiha da otdelqt edna mashina sys squid proxy, koeto da
> [...]

Aha, nie (kato nekomersialno byudjetno akademichno
zveno) zasega ne sme finansovo sposobni da se
zamislyame za DVB i problemite okolo nego; no kolegite
biha si spestili dosta trafic po LAN'a s cenata na 2 NIC i 2
m kabel (20 lv)... Vsashnost zavisi kolko im e golyma
firmata i LAN'a - trafica mozhe da ne im e problem (tuk v
Sofiya nyakoi firmi s 15-20 PC'ta se smyatat za golemi...)

Regards,

Petko

Petko S. Alov

System Administrator,