Re: lug-bg: Informix

  • Subject: Re: lug-bg: Informix
  • From: yuliy@xxxxxxxxxxxx (Yuliy Minchev)
  • Date: Thu, 10 Aug 2000 14:59:17 +0200 (BST)

On Wed, 9 Aug 2000, Georgi Georgiev wrote:

> Bi triabvalo kernela ti da ima IPC
> (Inter Process Communication) support,
> ama kak ottam natatak se deistva, ne znam.

ami toi ima
po princip za da ti varvi Informix-a na UNIX sistema ima niakoi iziskvania
kam shared memory, koito se nastroivat dopalnitelno
na normalnite UNIX za tova si ima konfiguracionen file kato samo
promeniash naikoi drugo chislo
za sajalenie pri linux ne e taka

za da promenish niakoi ot parametrite na SHM traibva da porovish iz .h
files i da si namerish tezi, v koito sa definiriani stoinosti za tezi
promenilivi
ne sam siguren dali moje da stane v Makefile-a

kakto i da e ... okaza se che default nastoikite na redhat 6.2
otgovariat na iziskvaniata na Informix-a

t.e. tragna nakria
no oshte ne sa go natovarvali kolegite, za da ima vpechatlenia
kak se darji

yuliy

--
  Yuliy Minchev,