Re: lug-bg: IP Masquerading [2]

  • Subject: Re: lug-bg: IP Masquerading [2]
  • From: stuckoff@xxxxxxxxxxxx (Stoian Mishev)
  • Date: Fri, 11 Aug 2000 12:24:51 +0300 (EEST)

> 	Blagodaria ti!!!
>
> svyrshi rabota! :) samo deto e ujaaasno bavno no tova
> veche si e druga tema... btw, ako imash nabludenia za
> proizvoditelnosta na podobna konfiguracia shte se
> radvam da go chuia.

ami da imam ... ne e mnogo dobre ... :( ne move da se sledi trafika kato
horata ... kogato se opitah da pusna nqkakyw shaping naprawo mi sape-na
cqlata karta i ne se poluchi nishto :( syzdawat se nqkakwi postoqnni
loop-owe i bez znachenie dali nqkoj polzwa liniqta se otchita trafik (toj
e wytrshen samo za systemata, no wse pak e fakt kojto zabawq PC-to)
izkarah taka 1-2 weeks i sega sym s 3 LAN karti na edna mashina .. ednata
za wytreshnata mreva, wtorata kym ISP-to i treta za klientite ...
razlikata se useti na momenta ......... taka che ako e wyw wyzmovnostite
ti wzemi edno eth1 ...:))

tuckoff